Tercera era Postbrossa en marxa

28.04.2021 Exposició

Per tercer any consecutiu, la Fundació Joan Brossa convoca l’edició de PostBrossa, una proposta que busca promoure la producció en l’àmbit de les pràctiques artístiques contemporànies i alhora participar de l’entramat creatiu que fa possible les pràctiques híbrides. Així doncs, PostBrossa 21 cerca tres propostes que tinguin presència a l’espai singular de La Seca i que alhora puguin ser activades per part del públic. Amb una aposta pel format instal·latiu, es valoraran especialment els projectes que s’integrin amb l’arquitectura de d’edifici històric que acull la seu de la Fundació, que portin un programa d’accions de caràcter interactiu i que neixin de l’esperit genuí brossià del joc amb el llenguatge.

Aquesta convocatòria romandrà oberta des del 3 de maig fins al 13 de juny de 2021 i els projectes seran avaluats per la comissió de programació del Centre d’Estudis Joan Brossa formada per: Vicenç Altaió (President), Maria Canelles (Responsable de projectes expositius i programació), Marc Chornet (Director artístic de l’Escenari Joan Brossa), Teresa Grandas (MACBA), Manuel Guerrero Brullet, Gabriel Ventura i Ester Xargay.

La decisió del jurat es farà pública el 16 de juliol de 2021. Serà a partir de llavors que els projectes seleccionats començaran a articular-se. Cal dir que cadascun d’aquests projectes comptarà amb una dotació econòmica de 3.500€: 1.000€ en concepte d’honoraris i 2.500€ per a la producció. El 16 de desembre de 2021 s’inaugurarà la mostra PostBrossa 21 amb els tres projectes escollits que es podran veure i activar fins al 27 de febrer de 2022 a la seu de la Fundació Joan Brossa.

Per a qualsevol dubte o consulta, us podeu posar en contacte amb Maria Canelles: mcanelles@fundaciojoanbrossa.cat.

>> DESCARREGUEU-VOS EL DOSSIER AMB LA CONVOCATÒRIA <<

>> ACCEDIU A L’APLICATIU PER PARTICIPAR DE LA CONVOCATÒRIA <<