“PUBLICACIONS DE LA BROSSA”. LA NOVA AVENTURA EDITORIAL DE LA FUNDACIÓ JOAN BROSSA

12.07.2021 Publicació

Aquest mes de juliol presentem dues publicacions que són el tret de sortida de les Publicacions de la Brossa. Es tracta d’una iniciativa que dona veu a creadors que, de forma conscient o no, practiquen la mateixa llibertat que a Brossa li va permetre transcendir el fet literari per posar en dubte tots els límits, d’una forma indisciplinada, de la creació poètica.

Propostes col·lectives, d’autor, poesia, prosa, art, document… les formes són diverses però l’esperit lúdic hi és sempre.

TOTS ELS RECORDS QUE ALGÚ ES POT INVENTAR PER TU

Aquesta publicació és el resultat d’una performance de Marla Jacarilla realitzada entre el 10 i el 31 de gener del 2021 en el marc de l’exposició POSTBROSSA 2020 a la Fundació Joan Brossa.

En ella, el visitant enviava per correu electrònic una paraula o frase breu a l’autora i, a partir d’aquesta, l’autora creava un record fictici que escrivia a mà en un full de paper, després l’escanejava i l’enviava, també per correu electrònic, a cada persona.

En aquest llibre, que és cap-i-cua i es publica en català i castellà, es recopilen els 39 records escrits durant aquells dies.

Presentació:
Divendres 16 de juliol a les 18:30 a la Fundació Joan Brossa, amb l’autora i el poeta Jaume Muñoz Cunill

És necessària la inscripció prèvia a FUNDACIO@FUNDACIOJOANBROSSA.CAT

EINES MORTES VIVES

Eina mortaviva va ser un taller de (lecto)escriptura poètica que Maria Sevilla París i Raquel Santanera (amb la col·laboració d’Oriol Sauleda) van conduir durant la tardor del 2020 a la Fundació Joan Brossa.

Anna Reixach, Sílvia Gaset, Roser Bastida, Eli Sanz, Mar Camps, Ona Salvat, Sílvia Galí, Aire-na Tahull i Lídia San Emeterio Arroyo són les poetes que van formar part del grup de creació poètica.

Eines mortes vives és un poemari, un quadern d’exercicis, una mostra, un joc, unes imitacions i, sobretot, una creació col·lectiva que espera lectora, o sigui, una altra autora per ser completat.

Presentació:
Diumenge 18 de juliol a les 18h a la Fundació Joan Brossa