Artboard 1

Eines mortes vives

14,00

Segueix les instruccions i taca el blanc que et servim amb la teva traça. Surt del paper si necessites més d’una pàgina. Afegeix-te entre nosaltres disfressada de metàfora i ens faràs companyia quan les tapes del llibret restin tancades. O sigui. En les pàgines següents trobareu quatre apartats que corresponen a quatre reptes poètics breus i poèticament explicats.

Tots quatre inclouen un recull d’exemples que poden ser inspiradors per completar les pàgines en blanc.

Eina mortaviva va ser un taller de (lecto)escriptura poètica que Maria Sevilla París i Raquel Santanera (amb la col·laboració d’Oriol Sauleda) van conduir durant el la tardor del 2020 a la Fundació Joan Brossa.

Anna Reixach, Sílvia Gaset, Roser Bastida, Eli Sanz, Mar Camps, Ona Salvat, Sílvia Galí, Aire-na Tahull, Lídia San Emeterio Arroyo són les poetes que van formar part del grup de creació poètica.

Eines mortes vives és un poemari, un quadern d’exercicis, una mostra, un joc, unes imitacions i, sobretot, una creació col·lectiva que espera lector, o sigui, una altra autora per ser completat.

Any edició: 2021
Idiomes: català
Editat per Edicions La Brossa (Fundació Joan Brossa)
Format: 19,4 x 12,3 cm