PERFORMING CURATION: un experiment de programació oberta

09.03.2022 Mediació

Centre de les Arts Lliures, L’Estruch, Museu d’Art Contemporani de Barcelona, Santa Mònica i ARTefACTe  us conviden a participar a PERFORMING CURATION.

PERFORMING CURATION és un experiment de programació oberta i compartida en el marc de la qual Centre d’Arts Lliures, L’Estruch, Museu d’Art Contemporani de Barcelona i Santa Mònica us conviden a participar en la selecció dels projectes artístics que constituiran el seu programa de pràctiques performàtiques a les jornades ARTefACTe2 que tindran lloc a finals de setembre de 2022.

ARTefACTe són unes jornades d’exhibició anual de pràctiques performàtiques contemporànies, però, també, és un laboratori de nova institucionalitat cultural. El programa pilot d’ARTefACTe va tenir lloc a la tardor de 2020 i va girar entorn la recuperació del concepte de música d’acció. ARTefACTe2 tindrà lloc entre els mesos de setembre i octubre de 2022 i PERFORMANCE CURATION serà una de les seves línies de programació de continguts artístics.

PERFORMANCE CURATION us convida a participar de les seves dues assemblees en el context de les quals es debatrà i escollirà l’eix temàtic i els projectes artístics participants en el cicle de pràctiques performàtiques que Centre d’Arts Lliures, L’Estruch, Museu d’Art Contemporani de Barcelona i Santa Mònica compartiran a les jornades ARTefACTe2 a la tardor de 2022.

Les dues assemblees de PERFORMING CURATION són:

-SESSIÓ 1.
Assamblea des de la que els participants debatran i escolliran l’eix tematic que tindrà el programa PERFORMING CURATION 2022. Divendres 18 de març. 17 h. Santa Mònica, La Rambla 7, 08002 Barcelona.

-SESSIÓ 2.
Assemblea des de la qual els participants debatran i escolliran els projectes artístics de performance participants al programa PERFORMING CURATION 2022. Divendres 25 de març. 17 h. Museu d’Art Contemporàni de Barcelona, Plaça dels Àngels 1, 08001 Barcelona.

Per inscriure-us, empleneu i envieu el formulari fent clic en aquest butó:

Omplir el formulari

En cas de tenir cap dubte a l’entorn d’aquesta proposta, podeu assistir a la sessió informativa que tindrà lloc a l’Estruch, Sant Isidre, 140, 08208 Sabadell, aquest divendres 11 de març a les 17.30h o escriure un missatge a hola@artefacte.info

Entitats participants