JOAN BROSSA: PROSA COMPLETA I TEXTOS ESPARSOS

14.10.2013 Publicació

Tot i que Joan Brossa és principalment conegut per la poesia i per l’obra plàstica, també té una ingent obra en prosa, multiforme i, per la seva mateixa dispersió, més desconeguda. Joan Brossa. Prosa completa i textos esparsos recull proses de creació, textos relatius a la seva poètica, com ara pròlegs i entrevistes, i, finalment, els més nombrosos, textos que presenten o acompanyen artistes, poetes, grups teatrals, i institucions, entre d’altres. Tota una constel·lació creativa al voltant seu.

Bona part d’aquests textos, si bé no tots, havien estat recollits en els llibres Vivàrium, Anafil, Anafil 2 i Alfabet desbaratat. Però d’altres estaven integrats en llibres de poesia o no havien estat publicats mai en volum. El resultat és un volum exhaustiu, com l’autor mateix, d’interès multidisciplinari, imprescindible per conèixer la faceta més oculta de l’obra brossiana.

Dijous 17 d’octubre a les 11.30h. tindrà lloc una roda de premsa a la Llibreria Laie del c/ Pau Claris i dimecres 27 de novembre a les 19.30h. es farà la presentació del llibre a la Llibreria La Central del c/ Mallorca. La presentació del volum anirà a càrrec de l’editor Jordi Rourera; del president de la Fundació, Josep Maria Mestres Quadreny; de la curadora del volum i directora de la Fundació, Glòria Bordons; i de dos patrons de la nostra entitat de reconegut prestigi, Vicenç Altaió i Jesús Julve – Hausson. L’acte és gratuït i no és necessari fer reserva prèvia.