PER NADAL, FES-TE BROSSA

12.12.2022 General

abonaments nadal 2022

El Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa et proposa diversos abonaments i packs per demanar al Tió o als Reis Mags.

Vols encertar els teus regals de Nadal? Des del Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa et donem unes quantes idees perquè les persones que més t’estimes rebin el millor dels obsequis durant aquestes festes. Tria entre la subscripció de Nadal “Fes-te Brossa” i els packs d’entrades múltiples per a qualsevol espectacle que tingui lloc durant la temporada 2022-2023 a partir de la data de compra.

FES-TE BROSSA

Regala (o regala’t) teatre, arts visuals, poesia i molt més amb l’abonament “Fes-te Brossa”. I gaudeix de 5 espectacles de la temporada 2022-2023 i totes les exposicions del primer semestre de 2023 a un preu especial: 50 € per a menors de 35 anys, 70 € per a majors de 35 anys. Amb l’abonament de Nadal aconsegueix fins a un 50% de descompte en el preu de les entrades. Compra’l aquí

En acabar, rebràs un e-mail amb informació detallada del teu abonament i el codi personal per bescanviar les entrades. Per ajudar en la tria, proposem quatre itineraris per la nostra programació.

“Fes-te Brossa” inclou:
– 5 entrades gratuïtes per espectacles de la temporada 2022-2023.
– Tote bag La Brossa.
– Itineraris recomanats per la programació del centre amb una publicació de regal.

– Tarifa única en entrades addicionals.

– Vine a La Brossa: possibilitat de fer ús dels espais comuns de La Brossa en horari d’obertura del centre (els espais d’ús habituals com sales d’assaig cal reserva prèvia).
– Newsletter amb informació i promocions i activitats exclusives:
   – Visita guiada per comissaris i/o artistes a les exposicions.
   – Invitació a funcions prèvies i/o assajos amb públic.
   – Primícia: trobades amb la direcció artística perquè coneguis de primera mà les propostes de cada temporada.
Visita personalitzada d’obra de Brossa i accés a venda exclusiva.
– 25% de descompte a la botiga.

PACKS REGAL

Estalvia un 40% en el preu de les entrades! Tria l’espectacle del teu interès i beneficia’t d’un preu especial per la compra d’entrades múltiples. Amb els packs duo i familiar cada entrada et surt a 12,5 €.

PACK DUO: Aquest paquet consta de 2 entrades per a qualsevol espectacle que tingui lloc durant la temporada 2022-2023 a partir de la data de compra, per import de 25 € . Pots fer la compra a taquilla – en l’horari d’obertura habitual- o per internet. Amb la compra del pack, rebràs un e-mail amb el teu codi personal per  validar la tarifa PACK FAMILIAR al web de venda d’entrades. Aconsegueix el teu

PACK FAMILIAR: Fes-te amb 4 entrades a 50 € per a qualsevol espectacle que tingui lloc durant la temporada 2022-2023 a partir de la data de compra. Pots fer la compra a taquilla – en l’horari d’obertura habitual- o per internet. Amb la compra del pack, rebràs un e-mail amb el teu codi personal per  validar la tarifa PACK FAMILIAR al web de venda d’entrades. Aconsegueix el teu

Recorda que, tant en l’abonament Fes-te Brossa com als paquets regal, pots escollir l’opció enviar com a regal quan facis la compra. Només hauràs d’indicar la direcció d’e-mail del destinatari perquè li enviem un correu electrònic amb el teu regal.

COM FER EL BESCANVI D’ENTRADES?

El bescanvi es pot fer tant per Internet en el moment de fer una compra d’entrades, triant com a forma de pagament “Fes-te Brossa” o “Pack Familiar” i introduint el teu codi personal; o bé a les Taquilles del Centre de les Arts Lliures de Barcelona en el seu horari habitual.

Passos del bescanvi per internet:
1) Entra a www.fundaciojoanbrossa.koobin.cat i tria espectacle del teu interés (data i sessió, butaca)
2) A l’hora de realitzar el pagament:
a. Selecciona la tarifa “Fes-te Brossa” / “Pack familiar”
b. Introdueix el teu codi personal (que hauràs rebut per e-mail)
3) Finalitza el procés de compra amb cost 0. En acabar, rebràs un e-mail amb les entrades.