Arts visuals

Des de la Fundació Joan Brossa despleguem exposicions temporals, projectes de creació artística i de recerca creativa a partir de tres eixos temàtics: la posada en valor de la memòria i del patrimoni cultural vinculat a Brossa, la investigació sobre llenguatges poètics experimentals i la promoció de la nova creativitat. Pretèrit, present i futur.

Agenda d'arts visuals

Gabinet
Brossa

Es tracta d’un projecte de recerca creativa en què es convida un creador jove a rellegir l’obra de Brossa des de la disciplina que practica per apropiar-se de la manera de fer del poeta i connectar així amb la contemporaneïtat.

Post
Brossa

Es tracta d’una convocatòria oberta de projectes que representen la nova creativitat en què conviuen el format expositiu, la instal·lació i acció. Un plantejament de comissariat col·lectiu que trenca amb qualsevol frontissa creativa i que integra el continent, l’espai, en el contingut, les propostes.

Exposicions
itinerants

També oferim exposicions itinerants a partir del nostre fons per tal de difondre la creació brossiana arreu. Es tracta de propostes de format i contingut divers, preparades per viatjar a entitats culturals.

Coneix l'arxiu d'exposicions

Descobreix totes les exposicions que han tingut lloc a La Seca d’ençà que la Fundació va aterrar a l’edifici. Podràs consultar-hi tant les exposicions temporals vinculades a l’univers brossià com els projectes de recerca creativa del ‘Gabinet Brossa’ i les diferents edicions de la convocatòria oberta ‘PostBrossa’.

“I per imaginació entenc, no la fantasia gratuïta sinó la metamorfosi de la realitat. La mateixa diferència que hi ha, per exemple, entre Walt Disney i Joan Miró.” Joan Brossa

Joan Brossa
Intermedi, 1991