EPICENTRE BROSSA

27.03.2017 Publicació

Barcelona esdevindrà un escenari brossià amb més d’una desena d’entitats culturals implicades.

A partir del mes d’abril Barcelona i l’àrea metropolitana es vestiran de poesia brossiana. Diferents entitats culturals programaran activitats al voltant de la producció del poeta amb la finalitat de mostrar la faceta més performàtica i polièdrica de Joan Brossa.

Aquesta programació, encapçalada pel Teatre Nacional de Catalunya amb el nom ‘Brossa, variacions i varietats’ i coordinada des de la Fundació Joan Brossa, tindrà lloc durant la primavera i culminarà amb la mostra ’Poesia Brossa’ que s’inaugurarà al MACBA el 20 de setembre i que podrà visitar-se fins al febrer del 2018.

A banda de les institucions esmentades, cal destacar la presència de La Seca Espai Brossa, la Fundació Antoni Tàpies, la Fundació Joan Miró, la Fundació Vila Casas, la Filmoteca de Catalunya, l’Ateneu Barcelonès, l’ICUB, l’ITTeatre (la nova companyia de graduats en arts escèniques de l’Institut del Teatre), l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya) i Can Manyé. Espai d’Art i Creació. Per primera vegada tots aquests equipaments sumen esforços per organitzar un programa d’activitats culturals dedicat a Joan Brossa de forma conjunta.

L’Epicentre Brossa suposa el tret de sortida dels esdeveniments que anticiparan l’Any Brossa amb motiu de la celebració del centenari del naixement del poeta.

DESCARREGUEU-VOS EL PROGRAMA D’ACTIVITATS

DESCARREGUEU-VOS L’OPUSCLE ‘BROSSA. VARIACIONS I VARIETAT