BROSSA ALS PREMIS TALENT

22.06.2019 Premi

La V edició dels Premis Talent retrà homenatge al poeta. L’acte tindrà lloc el 3 de juliol al recinte modernista de Sant Pau.

La Welcome Talent Society convoca els Premis Talent Barcelona / Catalunya, una iniciativa que vol ser una plataforma per conèixer i descobrir nous talents en àmbits molt diversos i, al mateix temps, reconèixer personalitats, institucions i empreses consolidades que hagin destacat per aportar talent a la societat catalana. La Nit del Talent tindrà lloc el proper 3 de juliol al recinte modernista de Sant Pau.

Enguany, amb motiu del centenari del naixement de Joan Brossa, es retrà homenatge al poeta amb moltes sorpreses al voltant de la seva obra. Serà una nit màgica, un espectacle de llum, color i so, amb actuacions, ballet, teatre, recital, projecció, màgia, etc. Se servirà un sopar on tots els assistents aniran acreditats per facilitar el networking. La gala serà presentada per Asha Miró i Albert Torras i es comptarà amb la participació de Lucrecia, Halldor Mar, Lo Pau de Pons, Fede Sardà, BCN City Ballet, entre d’altres. 250 assistents entre empresaris, creatius, autoritats i famosos plens de talent i compromesos amb la marca Barcelona i Catalunya. Les aportacions obtingudes es destinaran a la Welcome Talent Society.

PROGRAMA
19.30h. Acreditació, ‘foto call’ amb famosos, primera sorpresa i còctel de benvinguda obsequi de ‘Vitae Kombucha’.
20.15h. Inici de l’espectacle i cerimònia de lliurament dels premis 2019.
21.30h. Clausura de l’acte.
21.30h. Sopar del talent als jardins