BROSSA ALS CENTRES EDUCATIUS

31.08.2019 Mediació

Aquestes són les novetats educatives de la Fundació per al curs 2019-2020.

Amb la voluntat de fomentar el desenvolupament d’una mirada activa envers la poesia i l’art contemporanis i de convertir la poesia brossiana en una eina de reflexió i creació, el servei educatiu de la Fundació Joan Brossa us ofereix l’oferta educativa del curs 2019-2020, un projecte per treballar l’obra del poeta català als centres educatius i donar suport els docents que necessitin assessorament en la matèria. Les possibilitats que proposa són àmplies i parteixen de contextos ben diversos:

• Bloc camins. Rutes literàries i activitats brossianes a l’aire lliure. Per a tots els nivells educatius.
Bloc mirades. Activitat brossiana a la Fundació Joan Brossa o a un equipament cultural afí. Inclou la dinamització de Jordi Ferreiro al Gabinet Brossa. Adreçat a segon cicle d’ESO, batxillerat i adults.
Bloc variacions. Treball de curs amb instituts per repensar les rutes brossianes de secundària. Amb la participació de Cloe Masotta. Per a segon cicle d’ESO i batxillerat.
• Bloc Brossart. Desenvolupament d’un projecte de curs que impliqui la totalitat d’una escola o d’un institut. Projecte transversal i internivell desenvolupat amb la col•laboració d’Experimentem amb l’art.
• Bloc La clau de la clau. Sessions de formació per a docents de tots els nivells educatius. Consulteu-ne el calendari de formacions.
Bloc D’anada i de tornada. Dinamització d’un grup de treball de docents de secundària per a la cocreació d’un projecte itinerant. La propera sessió serà el 10 de setembre a les 18 h a la seu de la Fundació. Aquesta proposta es desenvolupa conjuntament amb Tantàgora.
Bloc jornada educativa. La VI Jornada Educativa Joan Brossa tindrà lloc el 8 de juliol del 2020.
Bloc recursos educatius. Trobareu l’adreça del blog educatiu de la Fundació, llibres i altres materials que poden ésser del vostre interès.

El proper dijous, 26 de setembre a les 18h., a la seu de la Fundació, es farà la presentació de l’oferta educativa del curs 2019-2020, a càrrec de Judith Barnés, responsable del servei educatiu de la Fundació Joan Brossa. També comptarà amb la presència dels nostres col·laboradors i Jordi Ferreiro dinamitzarà una visita performàtica al Gabinet Brossa, una de les novetats d’enguany. Cal escriure un correu a jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat per reservar plaça abans de dimecres 25 de setembre. L’aforament és limitat.

DESCARREGUEU L’OFERTA EDUCATIVA