En transformació

04.05.2017 Primària

L’Escola Cooperativa El Puig d’Esparreguera tampoc no ens podia fallar enguany. Els alumnes de 10 anys de la classe del Bruixot, en el marc del projecte “En transformació” i amb la passió del mestre Patrici Batalla, han experimentat amb el format del llibre d’artista per posar de manifest que la vida va canviant i es va generant talment com si fos un llibre. Així doncs, a través del llibre d’artista, els alumnes han pogut explicar els seus viatges vitals des de la plàstica i la literatura.

Per tal d’entrar en matèria, i tenint en compte que els alumnes no havien vist mai un llibre d’artista, l’Escola va convidar l’Adela de Bara. Amb ella van poder comprendre la importància que té la conceptualització d’un llibre-art: la definició del format, els materials necessaris i el contingut a transmetre.

En una segona sessió, els alumnes van analitzar algunes imatges de llibres transformats que havien estat exposats a l’Arts Libris 2017. Amb tota aquesta informació, els alumnes estaven preparats per iniciar el viatge:

• Encara que costi, és una bona idea.
  • És molt divertit fer això perquè els llibres són importants.
  • Quan ho anàvem veient, ja he apuntat idees.
  • Serà com una nova experiència.

I aquí en teniu alguns dels resultats. N’estem molt satisfets!