Videopoesia. Poesia en moviment

7 de juliol de 2020

Inici d’un curs de creació poètica de 10 hores de durada, en format virtual, per introduir-se en el món de la videopoesia i adquirir recursos i tècniques per a les creacions pròpies. Aquest curs serà impartit per Lis Costa i JM Jordana des del 7 fins al 25 de juliol, els dimarts i els dijous, de 18.30 a 20h. A banda de ser una manera d’introduir-se a la videopoesia, s’analitzarà la relació entre la imatge i la poesia i es tutoritzaran processos de creació de videopoesia.

Aquesta activitat compta amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes, és de pagament i cal inscriure’s-hi prèviament. Per a més informació consulteu el web de la Fundació o escriviu a fundacio@fundaciojoanbrossa.cat.