RALET RALET RÀDIO

El primer programa de Ràdio Brossa

Ralet Ralet Ràdio és un programa de ràdio que neix el febrer del 2023, dins de la recentment inaugurada Ràdio La Brossa, una plataforma de difusió i reflexió entorn de la programació del centre que, alhora, proposa temàtiques que connecten amb altres artistes i col·lectius de Barcelona, per crear un contingut nou que funciona com una programació pròpia. Les curadores del programa de Ralet Ralet són el col·lectiu Cinc Cèntims (@cincentims), un mitjà de difusió del panorama d’actualitat cultural de Barcelona i els voltants, que recomanen periòdicament esdeveniments, exposicions, espais, tallers i altres plans de la comarca amb un posicionament polític i crític contra l’hegemonia cultural, i fan difusió d’espais independents i contra institucionals. Durant la primera temporada el programa ha fet un total de 5 capítols. I el desembre del 2023 s’inaugura una nova temporada a la Brossa.

El títol del programa pren el nom de la cançó i la moixaina “ralet ralet, pica dineret”, en una intenció, molt pròpia del col·lectiu, de reivindicar la saviesa popular i el folklore català des d’una perspectiva actual, fresca i divertida. Amb aquest eslògan, el Pol Clusella, àlies Petit Ibèric, ha compost una cançoneta d’entrada al pòdcast que introdueix cada capítol i que presenta el col·lectiu i l’espai cultural que l’acull. Ell també edita els capítols i participa en algun com a DJ.

Episodis següents:

• 19 d’abril, de 18 a 20 h
  • 28 de juny, de 18 a 20 h

Escolta tots els capítols de la temporada 2022-2023 al Spotify aquí.

El vídeo el primer capítol podeu veure’l aquí.