PostBrossa

Dimarts 3 de desembre de 2019 a les 18:30h.

Inauguració d’una triple proposta expositiva a la seu de la Fundació Joan Brossa organitzada per tres col·lectius d’artistes, poetes i inquiets que exploren els marges de la paraula, la imatge, els objectes, la ficció i l’acció. Es tracta d’una proposta, hereva de l’esperit brossià, que no posa límits a la creativitat i on l’acció, la paraula i la instal·lació són una sola cosa:

• Omnivoyeur ressort. Venda exclusiva de boira
Col·lectiu: Terra-Lab: Equip 10
Contingut: Música, territori i especulació

• La sala prohibida
Col·lectiu: Antiquaris de Barcelona
Contingut: Objets trovés. Exposició i converses

• L’acció contra la poesia i viceversa
Col·lectiu: 15 anys de la trobada internacional de la Poesia d’Acció i Performance La Muga Caula
Contingut: Exposició i accions

Aquesta proposta es podrà visitar fins al 12 de gener del 2020 i s’acompanyarà d’un programa d’activitats paral·leles:

• Venda de boira. Acció en el marc de la instal·lació ‘Omnivoyeur ressort’. Dimecres 4 de desembre i dimecres 11 de desembre a les 18.30h.

• La sala prohibida. Visita comentada i activació de la instal·lació de les nines. Dissabte 14 de desembre i dissabte 28 de desembre a les 18.30h.

• La sala prohibida. Conversa entre Albert Serra (cineasta) i Artur Ramon (antiquari). Dijous 19 de desembre a les 18.30h.

L’horari de visita a la Fundació és de dimarts a diumenge, de 16 a 21h. L’entrada és gratuïta.