Poesia Versió Beta
Poesia_VersióBeta.txt
o El mèdia és el missatge

CURS AMB MARIA SEVILLA I RAQUEL SANTANERA

Maria Sevilla i Raquel Santanera ofereixen aquest taller de lectoescriptura multimodal dirigit a persones familiaritzades amb el discurs literari, o amb el discurs artístic i multimèdia, que té com a objectiu reflexionar sobre el fet poètic més enllà de la dimensió escrita, i en interrelació amb els canals sonor, visual, cinètic i digital. És per això que el taller proposa un recorregut pels referents històrics de la poesia multimodal (avantguardes i experimentació dels anys setanta) però, també, pels referents actuals del vers sonor, la videpoesia i la poesia a les xarxes socials; sempre amb la intenció de trencar els límits entre text i context, i entre text i procés. Al final de cada sessió es farà una proposta d’exercici, i els resultats obtinguts es presentaran en una mostra que organitzarà la fundació al final del curs.

D’aquest curs ja se n’han fet dues edicions. La primera va acabar materialitzant-se amb una publicació editada per la Fundació Brossa i la segona ha acabat amb una exposició que es pot veure per tot l’edifici del Centre de les Arts Lliures.