Arts entre lletres. Irene Solà i Pia Sommer

Dilluns 14 de desembre a les 19h.

Cicle de diàlegs, comissariat per Ester Xargay i amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes, que busca crear espais de trobada entre escriptors que treballen com a artistes, artistes que empren les lletres, músics que prenen la paraula o poetes que entren a escena. Es tracta, doncs, d’un programa que indaga en la inserció de les lletres en els discursos artístics i viceversa. La proposta vol posar de manifest, tal com ho va fer Joan Brossa, el vessant més experimental i interdisciplinari de les lletres.

El sisè viatge comptarà amb la participació de l’artista i escriptora Irene Solà i de l’artista d’acció sonora i poeta Pia Sommer. Aquesta activitat és gratuïta i l’aforament és limitat per mesures preventives davant de possibles contagis de COVID-19. És per això que cal reservar plaça escrivint un correu a fundacio@fundaciojoanbrossa.cat.