Conversa astral entre Josefa Tolrà, Joan Brossa i Jacint Verdaguer

Dissabte 17 d’octubre de 2020 a les 18:30h.

Visita il·luminada a l’exposició temporal ‘La mèdium i el poeta. Una conversa astral entre Josefa Tolrà i Joan Brossa’ amb Pilar Bonet, una de les comissàries de la mostra, i canalització de les veus de Josefa Tolrà, Joan Brossa i Jacint Verdaguer amb Blanca Llum Vidal i Maria Cabrera.

Aquesta activitat forma part del programa Barcelona Poesia, ha estat organitzada amb la col·laboració de la Fundació Jacint Verdaguer i compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Per mesures preventives davant de possibles contagis de COVID-19, l’aforament es limita a un terç de la capacitat de l’espai i cal reservar plaça escrivint un correu electrònic amb el vostre telèfon de contacte a: fundacio@fundaciojoanbrossa.cat.