Acció reacció poètica. Juana Dolores Romero

Dimecres 2 de juny a les 18.30h.

Acció poètica ‘Poema d’una dona heterosexual de carn i ossos de principis d’aquest segle’ a càrrec de Juana Dolores Romero a propòsit de l’exposició Joan Brossa, Josep Iglésias del Marquet, Guillem Viladot. Poesia concreta, Petite Galerie, Lleida, 1971.

Es tracta de la reinterpretació de Poema de l’Home de Guillem Viladot des d’una perspectiva femenina radical a partir del diàleg entre l’estètica de la memòria (seducció de l’objecte l’estètica del desig (seducció de l’ignot) i els conceptes d’avantguarda, signe, símbol, objecte i objecte de companyia, que el mateix Viladot va significar en el text Apunts per a una explicació de la poesia visual amb l’objectiu de determinar els què(s) / com(s) / per què(s ) de la Poesia Visual.

Atès que l’aforament és limitat, és necessari que reserveu plaça a través del correu fundacio@fundaciojoanbrossa.cat. L’activitat és gratuïta.