Acció-reacció poètica. Meritxell Cucurella-Jorba

Dimecres 21 d’abril a les 18.30h.

Acció poètica a càrrec de Meritxell Cucurella-Jorba a propòsit de l’exposició temporal Joan Brossa, Josep M. Iglésias del Marquet, Guillem Viladot. Poesia concreta, Petite Galerie, Lleida, 1971Cucurella-Jorba presentarà la peça audiovisual Postals sud-ponentines per a un noi del més enllà la qual és plantejada com una resposta a les Postals nord-americanes a una noia de Barcelona de Josep Iglésias del Marquet, una mostra artística molt singular de mail art.

Atès que l’aforament és limitat, és necessari que reserveu plaça a través del correu fundacio@fundaciojoanbrossa.cat. L’activitat és gratuïta.

* Aquest projecte compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.