TO LIVE OR NOT TO LIVE / TO LIKE OR NOT TO LIKE

Una proposta del Festival Escena Poblenou i la Cia. Ada Vilaró

Què és la bellesa i què té a veure amb el control polític i la dissidència? Ho descobrireu en una acció protagonitzada per un seguit de joves intèrprets.

Potser no hi heu pensat mai, però la idea que tenim de la bellesa constitueix una eina especialment potent de control polític. Es potencia mitjançant les xarxes socials, però aquestes mateixes eines de control poden estar, a la vegada, al servei de la dissidència. Ho entendreu perfectament veient l’acció que protagonitza un grup de joves en un espai no teatral on es plantejaran qüestions diverses al públic. Quins cànons de bellesa acceptem i quins no? Quina vida volem viure?
L’experiència programada enguany dona continuïtat a la que ja es va poder veure durant el Grec 2021 Festival de Barcelona.

Una proposta del Festival Escena Poblenou i la Cia. Ada Vilaró en col·laboració amb el Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa i Projecte Ingenu.

Un projecte subvencionat per l’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Tarragona i l’Ajuntament de Barcelona.