Presentació del llibre La mèdium i el poeta. Una conversa astral entre Josefa Tolrà i Joan Brossa.

Dijous 6 de maig a les 18.30h.

Presentació del catàleg editat conjuntament entre el Servei de Publicacions de l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Joan Brossa arran de l’exposició temporal La mèdium i el poeta. Una conversa astral entre Josefa Tolrà i Joan Brossa que es pogué visitar a la seu de la Fundació durant el 2020. La publicació conté textos de Pilar Bonet Julve, Glòria Bordons, Manuel Guerrero Brullet, Dolors Marín Silvestre i Sandra Martínez Pascual i una gran presència d’imatges d’obres de Josefa Tolrà i de Joan Brossa que contribueixen a mostrar el diàleg en clau gràfica, poètica i vital de dos creadors singulars i relata la seva història d’amor a l’Univers.

Aquesta presentació anirà a càrrec de Pilar Bonet i Glòria Bordons i serà retransmesa en directe serà retransmesa en directe des del canal de Youtube de la Fundació Joan Brossa.

Atès que l’aforament és limitat, és necessari que reserveu plaça tot enviant un correu a fundacio@fundaciojoanbrossa.cat. Activitat gratuïta.