Laberints brossians 20-21

Dimecres 30 de setembre de 2020 a les 18h.

Jornada de portes obertes a la Fundació adreçada a personal docent per presentar l’oferta educativa del curs 2020-2021 amb l’objectiu d’explicar totes les novetats vinculades al programa, l’adaptació d’algunes propostes al format virtual i la creació de projectes de caràcter itinerant. La sessió anirà acompanyada d’una proposta formativa a càrrec de l’artista Laia Estruch en el marc del projecte expositiu i performàtic ‘Ganivet’.

Per tal d’assistir a aquesta activitat, només cal que envieu un correu electrònic a jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat tot indicant el vostre nom i l’escola o institut del qual veniu. Aquesta activitat és gratuïta i compta amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes.