Irradiacions brossianes

Dijous 10 de desembre de 2019 a les 19h.

Amb motiu de la celebració del centenari del seu naixement i, en col·laboració amb la Fundació Joan Brossa, Revista de Catalunya s’adhereix a l’efemèride amb la publicació d’aquest cinquè volum corresponent a la col·lecció de monogràfics iniciada per RdC l’any 2013 en el qual participen amics, estudiosos i col·laboradors del poeta.

L’acte de presentació d’aquest volum tindrà lloc a la seu de la Fundació Joan Brossa i comptarà amb la presència d’Agustí Pons, director de la Revista; Vicenç Altaió, president de la Fundació Joan Brossa; Manel Guerrero, comissari de l’Any Joan Brossa; i Pilar García-Sedas, membre del Comitè Assessor de la Revista de Catalunya i coordinadora del volum.

L’activitat és gratuïta i no cal inscriure-s’hi prèviament. Durant l’acte es podrà adquirir el volum presentat a la botiga de la Fundació.