Fluxes, 2019

Dimarts 5 de novembre de 2019 a les 18:30h.

En col·laboració amb Juan Naranjo Galeria d’Art&Document, presentem una performance realitzada per Ana Solano en el marc de l’exposició ‘La xarxa al bosc. Joan Brossa i la poesia experimental, 1946-1980’.

Aquesta perfomance es va concebre per a l’exposició + enllà de les paraules, experimentacions, 1921-2019 per Ana Solano i se n’ha pogut veure una primera versió durant el projecte Disrrupciones poéticas entorno La Ricarda, comissariat i organitzat per Juan Naranjo. Ara arriba a la Fundació Joan Brossa aquesta acció que desdibuixa els límits entre diferents disciplines i que proposa un flux entre la dansa buto i el flamenc, amb un espai sonor i la descomposició de la massa textual en sons i paraules. Concepció: Ana Solano. Espai sonor: Ivan Solano. Ballarina: María Jesús García.

Aquesta activitat, que tindrà lloc a la seu de la Fundació Joan Brossa, és gratuïta i no cal fer-ne inscripció prèvia.