Ens va fer Joan Brossa. Jordi Coca i Albert Forns

Dilluns 2 de desembre de 2019 a les 19h.

Sessió del cicle de converses ‘Ens va fer Joan Brossa’ a l’entorn de la figura de Joan Brossa que es realitza durant tot l’Any Brossa. En aquests diàlegs es conviden amics, creadors i estudiosos de Joan Brossa que hagin tingut una relació estreta i important amb el poeta i es posen en diàleg amb altres creadors i investigadors actuals que es reconeixen influenciats per l’obra de Brossa per tal d’evidenciar el caràcter intergeneracional de Joan Brossa.

Aquest cicle està organitzat i coordinat per la Fundació Joan Brossa i la Institució de les Lletres Catalanes de la Generalitat de Catalunya amb la col·laboració del diari digital de cultura Núvol.

Setzena sessió amb:

Jordi Coca (Barcelona, 1947). Escriptor i dramaturg.

Albert Forns (Granollers,1982). Periodista, escriptor i poeta.

Aquestes activitats són gratuïtes i tindran lloc a la seu de la Fundació Joan Brossa. No cal inscripció prèvia.