Ens va fer Joan Brossa. Andreu Rossinyol i Martí Sales

Divendres 25 de novembre de 2019 a les 19h.

Sessió del cicle de converses ‘Ens va fer Joan Brossa’ a l’entorn de la figura de Joan Brossa que es realitza durant tot l’Any Brossa. En aquests diàlegs es conviden amics, creadors i estudiosos de Joan Brossa que hagin tingut una relació estreta i important amb el poeta i es posen en diàleg amb altres creadors i investigadors actuals que es reconeixen influenciats per l’obra de Brossa per tal d’evidenciar el caràcter intergeneracional de Joan Brossa.

Aquest cicle està organitzat i coordinat per la Fundació Joan Brossa i la Institució de les Lletres Catalanes de la Generalitat de Catalunya amb la col·laboració del diari digital de cultura Núvol.

Quinzena sessió amb:

Andreu Rossinyol (Sentmenat, 1948). Editor i escriptor.

Martí Sales (Barcelona, 1979). Escriptor i traductor.

Aquestes activitats són gratuïtes i tindran lloc a la seu de la Fundació Joan Brossa. No cal inscripció prèvia.