Arts entre lletres: Marta Darder i Martí Sales

Dilluns 30 de de novembre a les 19h.

Cicle de diàlegs, comissariat per Ester Xargay i amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes, que buscarà crear espais de trobada entre escriptors que treballen com a artistes, artistes que empren les lletres, músics que prenen la paraula o poetes que entren a escena. Es tracta, doncs, d’un programa que indagarà en la inserció de les lletres en els discursos artístics i viceversa. A cada sessió seran convidats dos creadors que faran una intervenció –artística, poètica, literària, musical, visionat, tot alhora– i comentaran com executen llurs pràctiques entre lletres. La proposta vol posar de manifest, tal com ho va fer Joan Brossa, el vessant més experimental i interdisciplinari de les lletres. ‘D’anada i de tornada’ oferirà diàlegs que neixen d’inquietuds que impliquen una postura intel·lectual, filosòfica o de caràcter subversiu, dissident del discurs, i mostrarà el caràcter més lliure del llenguatge, i també el més salvatge.

El cinquè viatge comptarà amb la participació de l’artista i poeta Marta Darder i de l’escriptor i músic Martí Sales. Aquesta activitat és gratuïta i és possible gràcies al suport de la Institució de les Lletres Catalanes.

Per mesures preventives davant de possibles contagis de COVID-19, l’aforament es limita a un terç de la capacitat de l’espai i cal reservar plaça escrivint un correu electrònic amb el vostre telèfon de contacte a: fundacio@fundaciojoanbrossa.cat.