Carn de cap

Dimecres 6 de novembre de 2019 a les 19:30h.

Presentació del segon número de la revista “Carn de cap” a càrrec de Sebastià Jovani, Adrià Pujol i Borja Bagunyà. “Carn de cap” és una revista literària publicada anualment per l’Escola Bloom. Cada número aporta possibles respostes a un concepte diferent, en forma de crítica o de treball creatiu.

Aquest segon número, seguint la màxima joyceana de la ‘destrucció del llenguatge de l’opressor’, es dedica a la destrucció del llenguatge o a la destrucció d’allò opressiu en el llenguatge. En aquest sentit, s’ha demanat a tretze autors que juguin amb algun aspecte de la llengua, i del llenguatge literari, que considerin opressiu. Hi participen els següents autors: Adrià Pujol, Aleix Plademunt, Borja Bagunyà, Eduard Escoffet, Estudi Bicoté, Lana Bastasic, Lluís Calvo, Max Besora, Núria Perpinyà, Roser Cabré-Verdiell, Rubén Martín Giráldez, Sebastià Jovani i Xavi Solé.

Aquesta activitat, que tindrà lloc a la seu de la Fundació Joan Brossa, és gratuïta i no cal fer-ne inscripció prèvia.