ARTS ENTRE LLETRES

25.07.2020 Activitats

La Fundació Joan Brossa arrencarà la programació al setembre amb el cicle de diàlegs ‘Arts entre lletres. Viatges d’anada i de tornada’, comissariat per Ester Xargay.

‘Arts entre lletres’ serà el segon cicle de diàlegs que coordinarà la Fundació Joan Brossa després de l’experiència duta a terme en el marc de l’Any Joan Brossa sota el nom ‘Ens va fer Joan Brossa’. En aquesta ocasió, Ester Xargay, membre del Centre d’Estudis Joan Brossa, serà la responsable de comissariar un programa de xerrades que tindrà com a objectiu principal el de crear espais de diàleg entre escriptors que treballen com artistes, artistes que empren les lletres, músics que prenen la paraula o poetes que entren a escena.

El conjunt del cicle indagarà en la inserció de les lletres en els discursos artístics i viceversa. Així doncs, a cada sessió seran convidats dos creadors que faran una intervenció –artística, poètica, literària, musical, visionat, tot alhora– i comentaran com executen llurs pràctiques entre lletres. La proposta voldrà posar de manifest, tal com ho va fer Joan Brossa, el vessant més experimental i interdisciplinari de les lletres. D’aquesta manera, s’oferiran diàlegs que neixen d’inquietuds que impliquen una postura intel·lectual, filosòfica o de caràcter subversiu, dissident del discurs, i que mostraran el caràcter més lliure del llenguatge, i també el més salvatge.

Calendari de sessions

Dilluns 28 de setembre a les 19h
Gabriel. Escultor i escriptor.
Núria Piròmana d’Argos. Artista d’acció i escriptora.

Dilluns 5 d’octubre a les 19h
Xavi Lloses. Músic, artista sonor i poeta.
Mar Serinyà. Artista visual i d’acció.

Dilluns 26 d’octubre a les 19h
Rosa Pou. Cantautora i poeta.
David Ymbernon. Artista i poeta.

Dilluns 16 de novembre a les 19h
Jordi Aligué. Artista i poeta.
Mireia Zantop. Artista d’acció i poeta.

Dilluns 30 de novembre a les 19h
Marta Darder. Artista i poeta visual.
Martí Sales. Escriptor i músic.

Dilluns 14 de desembre a les 19h
Irene Solà. Artista i escriptora.
Pia Sommer. Artista d’acció sonora i poeta.

Dilluns 11 de gener a les 19h
Sion Sierra Lopes. Artista d’acció i escriptor.
Jaume Geli. Artista, músic i poeta.

Dilluns 25 de gener a les 19h
Selvaggi. Artista multidisciplinar.
Miquel Àngel Marín. Músic i artista d’acció.

Totes les sessions tindran lloc a la seu de la Fundació Joan Brossa i seran gratuïtes.

>> DESCARREGUEU-VOS EL PROGRAMA DEL CICLE <<