Activitats

Consulta totes les activitats que tenim programades properament a la Fundació. Hi trobaràs propostes vinculades al nostre programa expositiu i d'arts escèniques, activitats en col·laboració amb col·lectius, creadors, entitats, rutes literàries, tallers de creació poètica experimental, cicles de diàlegs, i molt més. Un programa públic obert a tothom.

Agenda d'activitats

Itineraris
Brossians

La Fundació Joan Brossa disposa de sis rutes literàries que ressegueixen la petjada creativa del poeta. Dinamitzades per col·laboradors especialitzats, aquests itineraris poètics faran vibrar les paraules de Brossa mentre descobrim les diferents cares del dau, les diferents facetes del poeta.

Una poma pintada
Uns cercles grocs i verds.

Joan Brossa
Poemes públics,​ 1974-1975

Catàleg
Cultural

Des de la Fundació Joan Brossa hem preparat una selecció d’activitats diverses adreçades a diferent tipus de públic per a difondre l’univers creatiu del poeta. Alhora també busca donar suport a aquells equipaments i entitats que tinguin interès a programar propostes vinculades a un creador que creia que la poesia era essencial per a la condició humana.

Descobreix l'arxiu d'activitats de pensament

Consulteu totes les activitats que hem programat des que som a La Seca. Hi podreu trobar les activitats que han tingut lloc dintre de la programació paral·lela que despleguem cada temporada.

El conscient és una constel·lació del subconscient.

Joan Brossa